суббота, 5 марта 2016 г.


               Сучасний  учитель значно вимогливіше ставиться до організації  навчального процесу.  Саме тому потрібно    
щоб учні мали уявлення про рівень залучення до роботи, тоді вони зможуть внутрішньо налаштуватися на відповідний рівень навчання.
                "Однією з найсерйозніших хиб  нашої шкільної  практики є те, що навчаючи дітей, працює переважно вчитель,"- цю думку В. Сухомлинського можна застосувати до характеристики процесу й на сучасному етапі.
Навчальний процес слід побудувати так, щоб сприяти свідомій співучасті особистості, яка засвоює предмет.
Розв'язання цих актуальних проблем можливо лише на основі широкого впровадження нових педагогічних технологій спрямованих на всебічний розвиток дитини.
                 Зростання— це безперервний і нестримний процес, у якому перебувають діти. В цей процес вони занурюються і захоплюються ним, долаючи труднощі.   До поставлених цілей можна іти по - різному. Учитель, який знає де і яких засобів бракуватиме і потурбується про те, щоб діти їх отримали. А можна рухатися маршрутом, який розроблено таким чином, що діти постійно натрапляють на несподіванки, опиняються в складних ситуаціях.  В них виникає потреба у тому чи іншому знанні, способі, і  тоді усвідомивши брак засобів діти їх відшукують самі або з учителем .
                    " Я дорослішаю , коли я допомагаю"—  ці слова дітей свідчать про застосування методу навчаючи - учусь для дітей, які мають невисокі досягнення. Спільна робота, можливість поступитися заради спільної  мети, забути на час про власне  "Я" , подбати про товариша - це і є задоволення від досягнутого.  Найважливішим і найжаданішим результатом навчання для мене, як для вчителя, вважається здатність дитини до самозростання і саморозвитку. До технологій кооперативного навчання належать робота впарах, в малих групах, і учні які мають невисокі досягнення, стараються показати вміння висловлюватись, переконувати, вести дискусію.  Коли потрібні кілька варіантів розв'язання проблеми , я використовую мозковий штурм, щоб учень проявив уяву та творчість і вільно висловив свою думку, жодної  ідеї не пропускаю.
                        Діти не люблять довгих пояснень, або тільки переказувати тексти , вони віддають перевагу діяльності, тому я в  своїй роботі не використовую лише один метод.  У процесі навчання методи і прийоми повинні бути тісно пов'язані між собою, працювати один на одного.

                     У давнину казали: " Учень — це не посудина,  яку потрібно наповнити, а смолоскип, який необхідно запалити". Я вчу учнів думати, висловлювати власну думку, заохочую пошукову, дослідницьку діяльність учнів, виявляю оптимістичне відношення до можливостей учня. Я, вважаю, що маленький успіх дитини, яка має невисокі досягнення у навчанні— це енергія для подолання труднощів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий